[Parent_link]< Terug naar[/Parent_link]
Research & Development
Bij Biofortis’ R&D draait het om innovatie
Biofortis heeft een multidisciplinair team dat ‘witte gebieden’ in sensorisch marketingonderzoek en de onderliggende behoeften van klanten kan opsporen. Dit team is bovendien goed in het bedenken en valideren van nieuwe manieren om consumenten en hun sensorische percepties, emoties, dromen en verlangens te begrijpen en zich zo toegang te verschaffen tot hun ware behoeften en verwachtingen.
Dit team heeft maar één doel: de voorspelbaarheid van onderzoeksresultaten steeds verder ontwikkelen en de besluitvorming in marketing- en R&D-teams makkelijker maken.
Diverse interessante onderwerpen:
- werkzaamheid product, zowel klinisch gemeten als naar ervaring van de consument
- producten onder strikt protocol getest in echte gebruiksomstandigheden
- zeer bruikbare inzichten en richtlijnen voor productreceptuur
- precieze schatting van de mogelijkheden voor baanbrekend concept of claim
- invloed van psychologische neigingen en emoties van consumenten op hun beoordeling en ervaring
- alternatieve methoden voor sensorische profilering