[Parent_link]< Terug naar[/Parent_link]
Kwantitatief consumentenonderzoek
Biofortis heeft veel ervaring met kwantitatief consumentenonderzoek op alle productinnovatie-gebieden.
Kwantificeren, beschrijven en de juiste zakelijke besluiten nemen:
- Consumentendoelen, gebruik, gedrag, perceptie en emoties
- Ware potentieel van een concept of productinnovatie
- Product-optimization routes
- Winnende optie van een aantal ontwikkelde prototypes
Aangepaste methoden voor producttesten
- Aparte sensorische eigenschappen van een product (textuur, uiterlijk/kleur, geur, etc.) of eindproducten, blind of binnen een totale marketingmix (naam, eerste concept of uitgewerkt concept, merk, verpakking, etc.).
- Van streng gecontroleerde protocollen en condities tot real-lifegebruik en -consumptie, thuis, in het openbaar, of onderweg, met online toegankelijke vragenlijsten, ook op mobiele devices via de MyBiorfortis App.
Herhaald voorkomende testprogramma’s
Biofortis ontwikkelt en implementeert moeder-enquêtes en protocollen, maar ook dedicated databases om gemiddelde scores te bepalen en aanbevelingen te doen over kwantitatieve actie-standaarden.