[Parent_link]< Terug naar[/Parent_link]
Kwalitatief consumentenonderzoek
Biofortis heeft ervaring met het werven, afnemen, bemiddelen, analyseren en leveren van alle kwalitatieve inzichten.
Klanten helpen om alle aspecten van een product diepgaand te onderzoeken en te begrijpen:
- – productkeuzeproces van de consument
- – ervaring met bestaande producten (inclusief observatie gedrag),
- onderliggende behoeften,
- nieuw concept of productperceptie,
- beelden en opgeroepen beelden,
- overgebrachte emoties
- richtlijnen voor productreceptuur
- aanpassingen in de receptuur opstellen voor R&D teams
De projectmanagers bij Biofortis zijn speciaal getraind om in hun richtlijnen, volgens specifieke procedures, diverse relevante sensorische stimuli op te nemen (zoals smaken, visuele prikkels, geuren, etc. die niet alleen afkomstig zijn van de geteste categorie). Zo kunnen ze een co-creatieproces van het ideale product op gang brengen en bijdragen aan het ontwikkelen van sensorische marketingclaims