[Parent_link]< Terug naar[/Parent_link]

Expertpanels sensorisch onderzoek

Biofortis ontwerpt, werft, traint en managet al meer dan 30 jaar expertpanels voor sensorisch onderzoek.

Mérieux NutriSciences - Expertpanels sensorisch onderzoek1

Innovatiegericht onderzoek

In diverse productcategorieën (voedingsmiddelen, dranken, persoonlijke verzorging, parfums, materialen, automotive, etc.) helpen de expertpanels van Biofortis om:

  • de sensorische positionering van producten in relatie tot de concurrentie te bepalen,
  • consumentenvoorkeuren te verklaren (Preference Mapping),
  • optimalisatiemogelijkheden en nieuwe sensorische niches in kaart te brengen om geslaagde producten te ontwikkelen,
  • de sensorische handtekening van een product te creëren in lijn met de unieke identiteit van een merk.
Mérieux NutriSciences - Expertpanels sensorisch onderzoek2

Maatwerkoplossingen

Biofortis zet in en buiten Frankrijk expertpanels op:

  • panels gespecialiseerd in een bepaalde productcategorie, bij Biofortis, of op locatie bij de klant
  • multiproduct-panels met 15 jaar ervaring in diverse productcategorieën voor eenmalig sensorisch onderzoek
  • expertpanels die vanuit huis werken om gebruikservaringen onder echte omstandigheden vast te leggen (mobiele dataverzameling)
  • teams met sensorisch specialisten om het eigen expertpanel van de klant aan te sturen

Een breed scala aan methodes

  • Sensorische profielen (QDA, SPECTRUM) voor een nauwkeurige en complete karakterisering van het product
  • Flexibele methodes die eenvoudig aan te passen zijn voor eenmalige projecten of aan de specifieke beperkingen van de productsoort

Wilt u weten hoe onze [Post_Title] dienst uw organisatie kan helpen?