Home » Analyse en onderzoek » Voedselveiligheid en -kwaliteit » Sensorisch en consumentenonderzoek
Sensorisch en consumentenonderzoek

Sensorisch en consumentenonderzoek

Met het sensorisch en consumentenonderzoek van Mérieux NutriSciences kunt u de kwaliteit van uw producten beoordelen, nieuwe consumententrends aanboren, uw producten vergelijken met die van concurrenten en nieuwe inspiratie opdoen voor productinnovaties.

Ons wereldwijde netwerk van experts kan uw R&D en marketingafdeling terzijde staan bij het ontwikkelen van producten waar consumenten warm voor lopen. Ook kunnen wij u ondersteunen bij het vaststellen welke invloed receptuur- en proceswijzigingen hebben op de eigenschappen van uw product. We kunnen voor u complete sensorische profielen maken en aangeven welke sensorische eigenschappen een sleutelrol spelen in consumentenacceptatie en kwaliteitsborging.

Met ons scala aan bewezen effectieve sensorische en consumententools en -methodes kunnen we u helpen om kansen te creëren in nieuwe markten, de winstgevendheid van uw producten en acties te maximaliseren en te zorgen dat uw klanten uw product trouw blijven. Onze onderzoeken meten de emotionele en sensorische aspecten van uw producten en lichten deze toe met als doel de consument beter te begrijpen, zodat u uw marketingstrategie daarop kunt aanpassen.

Wilt u weten hoe onze Sensorisch en consumentenonderzoek dienst uw organisatie kan helpen?

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.

Privacy Settings saved!
Privacy-instellingen

Wanneer u onze website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Beheer hier uw persoonlijke Cookie Services.


In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services